2010-10-15

lista mea

http://angunn.wordpress.com/2010/05/04/lista-mea-de-m-am-saturat/

http://angunn.wordpress.com/2010/10/15/frustrari-personale/






 
Ma gandeam zilele astea la ce ne ofera Romania ca tara si la toate sentimentele de frustare acerba pe care mi le provoaca… M-am saturat ca in fiecare zi sa ascult ineptiile celor care ne conduc… M-am saturat sa vad cum coruptia atinge tot ce e bun in tara asta si il transforma intr-o mlastina a intereselor personale care primeaza asupra intereselor noastre ca natiune… M-am saturat de aglomeratie, de stres, de aceleasi fete obosite si ingrijorate de ce le va aduce ziua de maine… M-am saturat de pitipoance si cocolari, din ce in ce mai multi pe strazi, in mall-uri, la televizor, in reviste, promovati ca niste asa numite “vedete ale neamului”… M-am saturat de promovarea nulitatilor ca exemple bune de urmat, doar pentru ca s-au strecurat prin viata ca niste lipitori si profitori pe spinarea celor care au incercat sa faca ceva prin propriile forte… M-am saturat de atat de draga noastra mentalitate balcanica, care ne opreste in a evolua ca popor, ca mod de gandire si tratare a lucrurilor… Si lista continua inepuizabila.
Si ce faci cand se umple paharul de nemultumiri? Inghiti si mergi mai departe, iti iei lumea in cap si pleci sau incerci sa iei atitudine sperand ca vei rezolva ceva. Ultima varianta deja pare un vis frumos si din ce in ce mai departe de realitate din Romania… Mai raman ultimele doua… si la latitudinea fiecaruia sa aleaga ce considera mai bun si mai corect pentru el/ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu