2011-05-09

consum

"Concluzia e trista- consumam din ce in ce mai mult, mai ales lucruri de care nu avem nevoie. In urma cu ceva vreme o prietena imi spunea urmatoarele: cu cat castigi mai mult, cu atat consumi mai mult si nevoile iti cresc. Si in ciuda eforturilor noastre, intotdeauna va exista ceva mai bun decat ceea ce avem noi, cel putin cand vine vorba de partea materiala.
Mersul la cumparaturi a devenit si la noi o modalitate de distractie, de a scapa de stres, de nervi, de a depasi depresii etc. De abia imi mai aduc aminte timpurile in care mergeam la cumparaturi fiindca aveam nevoie de ceva: ghete noi deoarece perechea veche imi ramasese mica, un tricou nou pentru a-l inlocui pe cel agatat etc. Bineinteles, pe atunci eram copil iar hainele nu valorau prea mult in mintea mea. Acum, am nevoie costume pentru munca dar si de tinute pentru timpul liber. Citeam pe undeva ca astazi purtam, in medie, de patru ori mai multe haine decat se purtau acum 25-30 de ani. Cumparam mai mult si mai prost, nu in sensul de calitate si pret, ci de armonizare cu venitul si posibilitatile noastre.
"

http://smartwoman.hotnews.ro/ne-umplem-cosurile-de-parca-am-face-provizii-in-caz-de-foamete-golim-rafturile-ca-sa-scapam-de-depresie-ca-sa-sarbatorim-ca-sa-nu-ne-plictisim.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu