2014-04-27

sfaturi

http://frumoasaverde.blogspot.ro/2012/08/sfaturi-parintesti.html?m=1

"am fost învățată să nu regret după o farfurie spartă. „Unele lucruri trebuie să crape și să fie înlocuite”. Am fost învățată să nu protejez lucruri. Să le folosesc și să mă bucur de ele. "
"Detest lăcomia. Cu cât ești mai lacom, cu atât ai mai puțin. Am fost educată să nu iau niciodată ultima prăjitură de pe platou. Poate că altul n-a apucat să ia niciuna, sau poate că cineva are mai multă nevoie de ea decât mine. Am fost învățată că atunci când împart cu cineva două mere, să i-l dau pe cel mai mare și mai frumos. De multe ori mi s-a dat cel mai mic măr, dar nu m-a deranjat. Am fost învățată să nu am așteptări ca ceilalți să se poarte echitabil. Pentru că nu sunt lacomă, viața mi-a dat mereu cele mai frumoase mere!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu