2014-04-25

tr

"Cica Basescu are pretentia ca, in caz de extrema urgenta, romanii plecati sa munceasca afara sa vina sub arme...
Aia or fi plecat de bine ce le era aici, cu o clasa politica extrem de corupta si cu o saracie lucie? Vorbesc in calitate de fost elev de liceu militar si de om ai caror strabunici, toti patru, au luptat in primul razboi mondial, prefer sa imi tai un picior decat sa plec pe front, aparand interesele companiilor straine, ale statului mafiot, ale miliardarilor de carton si ale beizadelelor lor.
Romania, mie si altora ca mine, nu ne mai apartine de foarte mult timp. Pentru ce as lupta? Pentru privilegiile clasei conducatoare?
Ce mi-a oferit mie tara asta decat posibilitatea de a plati impozite peste impozite si sa muncesc 14 ore pe zi, fara sa am posibilitatea efectiva de a-mi cumpara macar un jeg de apartament?
Fiul lui Hrebenciuc, ginerele lui Sarbu, ginerii lui Basescu, mobilizarea! Nu o sa imi las eu creierii pe front ca sa o ardeti voi pe fite de Dorobanti!" www.criterii.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu